Lämmityslaitteen käyttäjä:

 

Kiitämme, että olet valinnut laadukkaan Viessmann-laitteen. Mikäli siinä kuitenkin ilmenee ongelmia, pyydämme sinua ensisijaisesti ottamaan yhteyttä myyjäliikkeeseen, joka hoitaa kanssasi takuu- ja huoltoasiat. Jos laitteen myynyttä yritystä ei enää ole olemassa, pyydämme sinua lähettämään kirjallisen selvityksen / reklamaation osoitteeseen:info@viessmann.f

iHuoltopyynnössä tai reklamaatiossa tulee olla seuraavat pakolliset tiedot:

  • laitteen sarjanumero (16 numeroa), joka löytyy viivakoodin yläpuoleltamyyjäliike
  • asennuspäivä (kuitti ja asennuspöytäkirja)
  • ongelman kuvaus ja kesto
  • tehdyt toimenpiteet (kuka/mikä firma tehnyt ja mitä?)
  • mahdolliset vaatimukset
  • yhteystietosi (puhelinnumero ja sähköposti)

Vastaanotettuamme edellä mainitut tiedot käsittelemme asiaa mahdollisimman pian ja saat siitä kirjallisen vastineen.

 

Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön kotisivujen kautta.