Lämmityslaitteen käyttäjä:
Kiitämme, että olet valinnut laadukkaan Viessmann-laitteen. Mikäli siinä kuitenkin ilmenee ongelmia, pyydämme sinua ensisijaisesti ottamaan yhteyttä myyjäliikkeeseen, joka hoitaa kanssasi takuu- ja huoltoasiat. Jos laitteen myynyttä yritystä ei enää ole olemassa, pyydämme sinua lähettämään kirjallisen selvityksen / reklamaation osoitteeseen:info@viessmann.fi.
Ilmoituksessa tulee olla seuraavat pakolliset tiedot:
- laitteen sarjanumero (16 numeroa), joka löytyy viivakoodin yläpuolelta
- myyjäliike
- asennuspäivä (kuitti ja asennuspöytäkirja)
- ongelman kuvaus ja kesto
- tehdyt toimenpiteet (kuka/mikä firma tehnyt ja mitä?)
- mahdolliset vaatimukset
- yhteystietosi (puhelinnumero ja sähköposti)
Vastaanotettuamme edellä mainitut tiedot ohjaamme asian eteenpäin laitteen myyneelle liikkeelle tai välitämme sinulle listan huoltoliikkeistämme.