Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Yritysarvot

Jo vuonna 1966 muodostimme yrityksemme perusperiaatteet ja arvot, jotka vielä nykyäänkin, hieman muokattuina, ovat mielikuvamme vertauskuvia. Yrityksen arvojen on tarkoitus kuvastaa luonteenomaisesti merkkiprofiiliamme. Yksittäin arvot kuvaavat yrityskulttuurimme henkeä, ilmapiiriä ja toimintatapoja ja toisaalta niistä yhdessä kasvavaan erityiseen suorityskykyvaateeseen.

Gemeinsam

Yhdessä

Suhde asiakkaisiimme on kumppanuusperusteinen ja reilu, tavoitteena yhteinen menestys. Tarjoamme työntekijöillemme hyvät kehitysmahdollisuudet.

Verantwortlich

Vastuullinen

Olemme sitoutuneet taloudelliseen, ympäristölliseen ja sosiaaliseen vastuuseen. Tavoitteenamme on ilmaston suojelu ja luonnollisen elämänmuodon säilyminen.

Innovativ

Innovatiivinen

Olemme alallamme tekninen edelläkävijä ja aiomme olla tiiviisti mukana viemässä teknisen kehitystä eteenpäin myös tulevaisuudessa.